کشف 1250 کیلو انواع مواد مخدر در قم

    کد خبر :137633

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و انهدام سه باند و کشف یک هزار و ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

تسنیم: کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: در یک هفته گذشته سه باند بسیار مهم که محموله‌های مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور و سایر استان‌ها حمل می‌کردند، شناسایی و متلاشی شدند.

وی افزود: در مجموع از این سه باند یک‌تن و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه پنج دستگاه خودرو و وسیله نقلیه و یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

مجتبایی ادامه داد: پلیس قم تمام تلاش خود را برای برخورد جدی و مقابله بی‌امان با سرشاخه‌‌های اصلی مواد مخدر که به‌صورت کلان مواد مخدر را از استان‌های شرقی و جنوبی به سمت مرکز کشور و سایر استان‌ها حمله می‌کنند، بکار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: برای انهدام این باندها برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفته و تلاش وسیعی در این زمینه انجام شد.

وی بیان کرد: با تلاش و سعی جدی و مشارکتی که سایر دستگاه‌های امنیتی به‌ویژه مجموعه قضائی دارند اقدامات خوبی صورت گرفته است به‌طوری‌که از ابتدای امسال بیش از 3 تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده است.

مجتبایی عنوان کرد: البته تمرکز ما فقط روی باندهای اصلی نیست بلکه برخورد با خرده‌فروشانی که در سطح شهر و در معابر و میادین به‌صورت تابلو حضور دارند و اسباب نگرانی و آزردگی خاطر مردم را فراهم آورده‌اند نیز در دستور کار پلیس قرار دارد و تاکنون تلاش‌ مضاعفی صورت گرفته و بسیاری از این افراد جمع‌آوری و به کمپ‌های مختلف معرفی‌شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید