وزارت کار پیشگام در بکارگیری اهل سنت است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۰۲
    کد خبر :137563

نماینده نقده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب «سلیمان پاک سرشت» از اهل تسنن به ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: انتخاب یک فرد شایسته سنی گامی برای افزایش همبستگی ملی است.

عبدالکریم حسین زاده در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و تجلیل از نخبگان مسابقات جهانی مهارت ابوظبی ٢٠١٧ که در محل وزارت کار برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد.
وی افزود: ایران از خلیج فارس تا دریای خزر متعلق به همه ایرانیان از کرد و ترک و بلوچ و ترکمن و همه اقوام است و هیچ یک از اقوام نباید فکر کند به این سرزمین تعلق ندارند.
نماینده مجلس تصریح کرد: مردم حلقه توسعه و متصل به یکدیگرند و هستند کسانی که از یکدلی مردم ایران نگرانند و از این همبستگی دلواپس می شوند.
حسین زاده تاکید کرد: باید فرصت ها را غنیمت بشماریم،اهل تسنن، تکدی گری مسئولیت نمی کنند بلکه قبول مسئولیت را افتخاری در خدمت به مردم ایران می داند.
وی با یادآوری هشت سال دوران دولت های نهم و دهم اظهار کرد: متاسفانه در آن دوران فقط در سطح خرد از اهل سنت استفاده می شد زیرا ناتوان در بکار گیری اهل سنت بودند.
نماینده نقده، مقبولیت اجتماعی، هویت سیاسی مشخص و توان اجرایی را از ویژگی های پاک سرشت عنوان کرد و گفت: وزارت کار، پیشگام در بکارگیری اهل سنت است.
وی اضافه کرد: آنچه از ما می ماند تاثیر عملکرد است و این تنها و مهم ترین هدف است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید