استون مارتین ونکوئیش S آلتیمیت معرفی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۸
    کد خبر :137314

استون مارتین ونکوئیش S آلتیمیت که آخرین نسخه از نسل فعلی مدل ونکوئیش خواهد بود، رسما رونمایی شد.

سال ۲۰۱۸، نسل جدید استون مارتین ونکوئیش (Vanquish) معرفی می‌شود که بنابراین، نسخه‌ی آلتیمیت (Ultimate) آخرین نسخه از نسل فعلی ونکوئیش خواهد بود. همانطور که از نام این محصول مشخص است، آلتیمیت ایستگاه آخر برای خودرویGT و لوکس استون مارتین خواهد بود. این نسخه بر پایه‌ی ونکوئیش S ساخته شده است؛ پس باید انتظار پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل ۶ لیتری تنفس طبیعی، با قدرت ۵۹۵ اسب بخار داشته باشیم.

یکی از ویژگی‌های متمایز ونکوئیش آلتیمیت با نسخه‌ی S، رنگ‌های انحصاری بدنه‌ی آن است. سه رنگ ویژه برای ونکوئیش آلتیمیت در نظر گرفته شده است: سیاه به همراه تزئینات مسی و برنز، خاکستری زنون به همراه آبی کبالت و طلایی سفید در کنار برنز. هر رنگ مخصوص بدنه با رنگ سفارشی کابین همراه می‌شود. فضای داخلی در رنگ‌های در کنار قهوه‌ای شاه‌بلوطی، خاکستری فانتوم با زرد الکترون و دوخت آبی و قهوه‌ای شاه‌بلوطی با جزئیات به رنگ سیاه ابسیدین ارائه می‌شود.

صرف نظر از هر رنگ، آخرین نسخه از نسل فعلی ونکوئیش با ویژگی‌های جدیدی عرضه می‌شود. این موارد شامل شیار کنار گلگیر فیبر کربنی با نشان «Ultimate» به رنگ طلایی صورتی، دوخت سفارشی روکش‌های صندلی و داشبورد، دوخت نشان «Ultimate» در پشت سری‌ها و بخش داخلی و جانبی درب با تزئینات فیبر کربن است.

 

اگر مشتری سه قالب کلی از رنگ‌های ارائه‌شده را نپسندد، امکان سفارش طرح و رنگ‌های دیگر برای ونکوئیش آلتیمیت کوپه و روباز وجود دارد که البته هزینه‌ی اضافه به همراه نخواهد داشت. ثبت سفارش ونکوئیش آلتیمیت همزمان با معرفی آن شروع شده است که البته فقط ۱۷۵ دستگاه از آن تولید خواهد شد. مدل کوپه‌ی این گرند کروزر زیبا در بازار بریتانیا و آلمان به ترتیب با قیمت‌های ۲۱۱ هزار و ۹۹۵ پوند معادل ۲۷۸ هزار و ۹۹۵ یورو فروخته خواهد شد که البته در برابر قیمت ۲۹۳ هزار و ۹۹۵ یورو برای استون مارتین DB11 ولانته (Volante) مبلغ کمتری است.

نسل فعلی استون مارتین ونکوئیش که از سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شده است، سال آینده بازنشسته خواهد شد. البته با توجه به تصاویر غیر رسمی منتشرشده، نسل جدید بیشتر حالت تکاملی در طراحی داشته است تا حالت انقلابی و جدید. با توجه به طراحی نسل فعلی و زیبایی آن، این مورد زیاد هم بد به نظر نمی‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید