منتظر عرضه گوشی ال‌جی X Power ۲ باشید

    کد خبر :13722

شرکت ال‌جی اعلام کرده که گوشی X Power 2 (گوشی‌ای که چندماه پیش در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شد) در ماه میلادی جاری به بازار عرضه می‌شود.

 این تلفن هوشمند ابتدا در آمریکای شمالی و سپس در آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. گوشی ال‌جی X power 2 مثل مدل قبلی سال ۲۰۱۶، یک باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. ال‌جی اعلام کرده این باتری می‌تواند بدون شارژ چندین روز دوام بیاورد. براساس آمار منتشر شده X power 2 امکان ۲۶ ساعت مکالمه، ۱۹ ساعت وب‌گردی، ۱۸ ساعت تماشای ویدیو را با یک بار شارژ کامل ایجاد می‌کند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که باتری بادوام این مدل اصلی‌ترین ویژگی آن است. یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک، صفحه‌نمایش­ ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، پشتیبانی از شبکه LTE، میزان ۲ گیگابایت RAM، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در کنار اندروید نوقا ­­از دیگر ویژگی‌های تلفن هوشمند جدید ال‌جی است. ظاهرا هنوز قیمت دقیق گوشی مشخص نشده و ممکن است در بازارهای مختلف، متفاوت باشد. با این وجود شنیده شده که این گوشی در کره‌جنوبی قیمتی حدود ۲۶۰ دلار خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید