توضیح نماینده شیراز درباره تجمع مردم در پاسارگاد

    کد خبر :137218

بهرام پارسایی (نماینده مردم شیراز) درباره آخرین تحولات روز جهانی کوروش در پاسارگاد گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد تا در این روز مردم در محوطه پاسارگاد و تخت جمشید حضور نداشته باشند، لذا تصور نمی‌کنم کسی بازداشت شده باشد.

بهرام پارسایی ادامه داد: من فقط به شدت متاسفم که یک مساله فرهنگی و اجتماعی به علت بی‌تدبیری و سوءمدیریت به سمت دیگری پیش رفت و باعث لجاجت بیشتر مردم روی این موضوع شد.

سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: این مساله را می‌شد به راحتی حل کرد و از حاشیه‌های ایجاد شده جلوگیری کرد. با توجه به اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه‌های مسئولان کشور اشتغال است، حساسیت ایجاد کردن روی مقوله‌های گردشگری درست نیست.

وی ادامه داد: به گفته کارشناسان اگر مقوله گردشگری جدی گرفته شود و با توجه به موقعیت تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی و مذهبی کشورمان برنامه‌ریزی درستی برای این بخش داشته باشیم به راحتی می‌توانیم درآمدهای حوزه گردشگری را جایگزین نفت کنیم. اما ظاهرا هیچ برنامه‌ای برای پیشبرد صنعت توریسم در کشور نداریم جز اینکه فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کنیم و باعث نگرانی افکار عمومی، تشنج و تنش در سطح جامعه شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید