«کاپیتان بی تنبان» را در فرهنگسرای گلستان ببینید

    کد خبر :137095

انیمیشن «کاپیتان بی تنبان» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگسرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۵تا ۱۷ و به نفع کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص، اکران می‌شود.

نمایش انیمیشن «کاپیتان بی‌تنبان» همراه با نقد و بررسی فیلم و با حضور عوامل دوبلاژ آن به مجری گری عرفان هنربخش خواهد بود.

عوامل دوبله فارسی این اثر عبارتند از مدیر دوبلاژ: کریم بیانی، مترجم: سیاوش شهبازی، گویندگان: شوکت حجت، مهسا عرفانی، اکبر منانی، حامد عزیزی، سمیه رهنمون، شیلا آژیر، صنم نکو اقبال، کریم بیانی، مهدی امینی.

انیمیشن «کاپیتان بی تنبان» یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در سبک ماجراجویی، کمدی، و خیال‌پردازی است. در این انیمیشن دو پسر نوجوان از شیطنت های خود استفاده میکنند تا بتوانند مدیر مدرسه‌شان را هیپنوتیزم نمایند و با تغییر اخلاقیاتش او را تبدیل به فردی بسیار مهربان کنند.

این انیمیشن کمدی بر اساس مجموعه کتابهای کمیک به نویسندگی و تصویرگری: دیو پیلکی ساخته شده که در ایران انسیه بهبهانی ترجمه کرده و توسط نشر به نگار منتشر شده است.

حضور علاقه مندان به هنر انیمیشن و نیز کودکان و نوجوانان و سایر شهروندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید