از كار خير تا دلالي خنده و فالوور!

    کد خبر :137075

اگر شما هم جزو فالوورهای صفحات چهره‌ها باشید، حتماً شاهد سلفی‌های تصنعی آنها با کودکان بیمار و افراد بی‌بضاعت و بچه‌های بی‌سرپرست بوده‌اید.

سلفي‌ها و عكس‌هاي يادگاري كه حداقل‌هاي اخلاقي هم در آنها رعايت نشده است و هويت و چهره افراد بي‌بضاعت يا كودكان بي‌سرپرستي كه شايد دلشان نخواهد همه مردم قصه زندگي‌شان را بدانند به بهاي هديه‌اي كوچك از سوي اين چهره‌ها به اشتراك گذاشته مي‌شود تا ژست خير بودن آقا يا خانم بازيگر و صيد لايكش كامل شود.

سلفي گرفتن برخي بازيگران با كودكان بيمار در شرايطي كه جزو حريم‌خصوصي اين بچه‌هاست نمونه ديگري از بي‌اخلاقي‌هاي مرسوم ميان سلبريتي‌هاست كه شهرتشان مانع از برخورد و تذكر به آنها شده است.

نمايش ثروت و زيبايي‌ها با حضور در جشنواره‌هاي خيريه‌ها يكي ديگر از جنبه‌هاي نمايش سلبريتي‌ها در جايگاه يك خير است. چهره‌هايي كه با ماشين‌هاي آخرين مدل و لباس‌هاي گرانقيمت و لبخند تصنعي روي چهره اغلب از سوي مديران روابط عمومي خيريه‌ها به چنين جشن‌هايي دعوت مي‌شوند تا به‌بهانه حضورشان درآمدهاي خيريه بيشتر و بيشتر شود و شايد حتي برخي از اين چهره‌ها براي حضور در چنين مراسم‌هايي هم حق‌الزحمه بگيريد. درست شبيه حق‌الزحمه‌هايي كه براي افتتاح رستوران‌ها، ‌فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي، كلينيك‌هاي زيبايي، ‌نمايشگاه‌هاي ماشين و طلافروشي‌هاي بزرگ از سوي اين چهره‌ها دريافت مي‌شود تا ساعاتي در اين مراسم‌ها حضور يابند و موجب جلب مشتري‌هاي بيشتري براي صاحبان اين مشاغل شوند.

با تمام اينها، اما مردم همچنان كار خير و خيران را دوست دارند و همين كه حس كنند سلبريتي مورد علاقه‌شان دستي هم در كار خير دارد، بيش از پيش نسبت به او ابراز احساسات مي‌كنند. در اين ميان وظيفه نهادهاي متولي امور خيريه همچون كميته امداد، ‌بهزيستي و اوقاف است كه اين اوضاع را ساماندهي كنند، البته اگر خودشان در دام چنين نمايش‌هايي گرفتار نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید