پرونده پستچی قلابی متجاوز دوباره مرور می شود

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۹:۲۷
    کد خبر :137056

حكم اعدام پستچي قلابي كه به اتهام تجاوز به ٤٠ زن و دختر دستگير شده بود، براي دومين بار در ديوان‌عالي كشور نقض شد تا او براي سومين بار محاكمه شود.

از اوايل سال ٩١ زنان و دختراني كه تعداد آنها به ٤٠ نفر مي‌رسيد، با حضور در پليس آگاهي تهران از پستچي قلابي شكايت كردند. با تحقيق از اين شاكيان مشخص شد زماني كه آنها در خانه تنها بوده‌اند، مرد موتورسواري مقابل خانه‌هايشان آمده و با ادعاي اينكه پستچي است از آنها خواسته در آپارتمان را باز كنند تا بسته‌هايشان را تحويل دهد. شاكيان به گمان اينكه گفته‌هاي آن مرد صحت دارد در را بازكرده و زماني كه مقابل در آپارتمان رفته‌اند تا بسته‌هاي پستي را دريافت كنند، آن مرد به زور وارد خانه‌هايشان شده و آنها را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

تحقيقات ماموران شروع و معلوم شد متهم فراري مامور اداره پست نبوده و با جعل اين عنوان به جرايم سياهش دست زده است. متهم تحت‌تعقيب پليس قرار گرفت تا اينكه بعد از گذشت چند ماه در مخفيگاهش شناسايي و بازداشت شد.

مرد آزارگر، بعد از دستگيري و مواجهه حضوري با شاكيان پرونده، سكوت خود را شكست و به آزار و اذيت ٤٠ زن و دختر جوان اعتراف كرد و روانه زندان شد. پرونده مرد آزارگر در نهايت به اتهام افساد في‌الارض به دادگاه كيفري ارسال شد كه اين دادگاه صالح به رسيدگي نبود و پرونده اين‌بار براي ادامه رسيدگي به شعبه ١٥ دادگاه انقلاب ارجاع شد كه قاضي اين دادگاه مرد آزارگر را به اعدام در ملأعام محكوم كرد.

متهم به راي اعتراض كرد و پرونده‌اش به ديوان عالي كشور ارسال شد كه قضات اين‌بار درباره مواردي از تحقيق، نقص گرفته و پرونده به شعبه ديگري از دادگاه انقلاب ارسال شد.

اين‌بار متهم در شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب محاكمه و به اعدام محكوم شد اما اين راي هم به‌دليل نقص‌هايي در پرونده در ديوانعالي كشور تاييد نشد و پرونده براي رسيدگي به شعبه هم عرض ارسال شد و متهم براي سومين بار پاي ميز محاكمه قرار مي‌گيرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید