آغاز حذف دفترچه بیمه درمانی تامین اجتماعی + جزئیات

    کد خبر :137037

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از حذف دفترچه های درمانی تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

دکتر مهدی درخشان روز چهارشنبه در آئین معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: حذف دفترچه های درمانی ابتدا در شهرستان یزد به صورت آزمونه (پایلوت) اجرا شد وپس از اینکه نقاط قوت و ضعف ناشی از حذف آن در این استان شناسایی شد، به تدریج در سایر استان ها از جمله تهران، ‌اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه های درمانی در استان های مازندران، گیلان و اصفهان هم شروع شده، افزود: سالانه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال برای چاپ دفترچه های کاغذی توسط سازمان تامین اجتماعی هزینه می شد که با اجرای این طرح یک سوم از هزینه ها کاسته شد.

وی اظهار کرد: بیشتر مردم بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند و خدمت به بیمه شده ها که انسانهای شریف و زحمتکشی هستند افتخار بزرگی است.

دکتر درخشان توسعه زیر ساخت ها را از جمله الویت مدیریت درمان در چند سال اخیر عنوان کرد و ادامه داد: ارتقای هتلینگ و نوسازی و به روز کردن تجهیزات در همین راستا صورت گرفته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی تلاش کرد با استفاده از همه ظرفیت خود این طرح بزرگ به نحو احسن انجام شود.

وی گفت: ۴۵ درصد مردم استان اردبیل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این تعداد از میانگین کشوری پائین تر است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی هم در این آئین گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور است و در حوزه درمان از جمله توسعه فضا و تجهیزات در چهار سال گذشته به اندازه یک دهه کار انجام داده است.

عبدالرحمن تاج الدین بخش درمان را ویترین و نمایشگاه سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: درمان بخش جدا ناپذیر سازمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان برای پایداری و ارائه خدمات به مردم هر ماه ۶۲ هزار میلیارد ریال منابع بدون کمک بخش دولتی تامین می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید