شناسایی و دستگیری زاپاس دزد خزانه

    کد خبر :136897

رئیس کلانتری 160 خزانه صبح امروز با اشاره به دستگیری یک سارق در محدوده خزانه گفت: این سارق در بازجویی های انجام شده به 37 فقره سرقت زاپاس و رینگ و لاستیک اعتراف کرده است.

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری 160 خزانه، در این خصوص به پلیس پایتخت اظهار کرد: با شکایت تنی چند از شهروندان محدوده خزانه در خصوص سرقت زاپاس و رینگ و لاستیک‌های خودروهایشان، پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک سارق با خودروی وانت خود صورت می گیرد و این متهم شبانه در محله های خلوت پرسه زده و زاپاس خودروهایی را که تجهیزات ایمنی مناسبی ندارد به سرقت می برد.

با به دست آمدن اطلاعات بیشتر از متهم پرونده در اختیار ماموران عملیاتی کلانتری قرار گرفت و تحقیقات شبانه روزی برای دستگیری متهم آغاز شد.

سرهنگ ایدون، عنوان داشت: در نهایت پس از چند شبانه روز تحقیقات و انجام امور اطلاعاتی خودروی متهمان در محدوده بزرگراه شهید تندگویان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت دستگیر و به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید