آتش سوزی کارگاه تولید کفش در سپهسالار

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۹:۰۴
    کد خبر :136894

سخنگوی سازمان آتش و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی در یک کارگاه تولید کفش که در ساختمانی چهار طبقه در سپهسالار واقع شده بود خبر داد.

جلال ملکی در مورد آتش سوزی یک کارگاه تولید لوازم کفاشی اظهار کرد: ساعت 10:20 امروز چهارشنبه آتش سوزی در این کارگاه که در خیابان سپهسالار واقع شده به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه با امکانات و تجهیزات به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه رخ داد، اظهار کرد: در پشت بام این ساختمان انباری به مساحت 70 متر با لوازم اولیه غیر استاندارد مانند ایرانیت ساخته شده بود که مقداری وسایل مربوط به تولید کفش مانند قالب‌های کفش و مواد اولیه تولید کفش وجود داشت که دچار حریق شده بودند.

وی اضافه کرد: آتش کاملا شعله‌ور شده بود و دود نسبتا شدیدی به اطراف متصاعد می‌شد و آتش نشانان سریعا برای خاموش کردن آتش وارد عمل شدند و خوشبختانه موفق شدند حریق را مهار کنند.

ملکی با اشاره به اینکه این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید، گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت و با انجام عملیات لکه گیری به پایان رسید

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید