«ماشاءالله دراز» دستگیر شد

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۹:۰۱
    کد خبر :136891

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از دستگیری فردی شرور و زورگیر و باسابقه‌های متعدد کیفری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا علی بخشی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایات متعدد مردمی و اهالی بندر پل و روستاهای اطراف شهرستان بندر خمیر و تعدادی از مسافرین و شهروندان مبنی بر زورگیری و شرارت فردی به هویت “ح -م” معروف به ماشاءالله دراز موضوع شناسایی و دستگیری این شرور به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوابق نامبرده این فرد ‌دارای پرونده‌های متعدد کیفری زورگیری، شرارت، نزاع و درگیری، ایراد ضرب و شتم، ایجاد ناامنی در محل، تهدید و ارعاب با سلاح و تجاوز به عنف را نیز در پرونده‌های خود داشته است که مأموران پلیس اطلاعات شهرستان با تشکیل یک اکیپ مجرب و با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی محل اختفای وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خمیر خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی فرد شرور را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان معرفی کردند که از آن طریق روانه زندان شد.

این مسئول انتظامی شهرستان یادآور شد: با دستگیری این شرور متواری شهروندان و مسئولان شهرستان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و ترافیکی در سطح شهرستان قدردانی کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید