کریمی: فقط برای حضور در یک مسابقه با من صحبت شده بود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۲
    کد خبر :136553

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید گفت: همه چیز در قراردادم برای حضور در لیگ قید شده بود و نمی‌دانم چرا این مشکلات به وجود آمد.

علیرضا کریمی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و آمادگی مطلوبی داریم، امیدوارم در روزهای آخر به آمادگی کامل و ایده‌آل برسیم.

به گزارش فارس ، وی درباره شناختش از حریفان گفت: طی این سال‌ها با بیشتر کشتی‌گیران اصلی و درجه یک وزنم کشتی گرفته‌ام و از حریفانم شناخت خوبی دارم، امیدوارم در روز مسابقه هم با عملکردی مناسب بتوانم موفق به کسب مدال طلا شوم.

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید درباره ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی گفت: حدود ۷۰ درصد از تیم ملی از رده نوجوانان با هم بوده‌اند و ترکیب بسیار ایده‌آلی داریم که می‌تواند در سال‌های آینده جانشینان خوبی برای بزرگان کشتی آزاد باشند و به تیم ملی کمک کنند. بیشتر این نفرات هم سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارند که این تجربه می‌تواند در مسابقات جهانی به آنها کمک کند.

کریمی درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره عدم حضورش در فینال لیگ و بعد از آن حضورش در پادگان به علت تنبیه رخ داد، گفت: با توجه به اینکه در خدمت مقدس سربازی هستم با تیم رعد پدافند هوایی قرارداد دارم، اما بعد از عدم حضور این تیم در مرحله نهایی لیگ، با درخواست باشگاه ایزی‌پایپ کاشان و مساعدت مسئولان تیم رعد قرار شد برای این تیم کشتی بگیرم و قراردادم برای یک مسابقه بود.

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید خاطر نشان کرد: همه چیز در قرارداد قید شده بود و نمی‌دانم چرا این مشکلات به وجود آمد. سرمربی تیم کاشان فقط برای حضور در یک مسابقه با من صحبت کرده بود، اما نمی‌دانم چه صحبت‌هایی با مدیرعامل رعد انجام شده بود؛ البته با توجه به قراردادی که داشتم همان یک کشتی را گرفتم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید