بمب «قاصد» و پهپادهای «کرار» اهداف زمینی را منهدم کردند

    کد خبر :136534

در آخرین مرحله از هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن‌های فانتوم با استفاده از بمب‌های قاصد مواضع دشمن فرضی را منهدم کردند.
صبح امروز جنگنده‌های اف-4 با استفاده از بمب‌های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است اهداف خود را با موفقیت منهدم کردند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش، سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت با اشاره به جزئیات این مرحله از رزمایش، گفت: در این مرحله همچنین برای اولین بار هواپیماهی بدون سرنشین تهاجمی کرار مجهز به بمب‌های هوشمند نقطه زن با پرواز برد بلند و در محیط جنگ الکترونیک، با غافلگیری دشمن، اهداف زمینی و سامانه‌های پدافندی دشمن فزضی را منهدم کردند.

روزخوش اظهار کرد: همچنین جنگنده‌های اف-14 و میگ-29 با انجام عملیات رزم هوایی به درگیری هوایی و تمرین شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد پرداختند.

سخنگوی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در پایام با ابراز رضایت از عملکرد خلبانان جوان نیروی هوایی و کارکنان فنی و دستیابی به کلیه اهداف از پیش تعیین شده تا این مرحله رزمایش گفت: با بهره‌گیری از تجربیات خلبانان و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس و با بهره گیری از خودباوری و ایمان به توانمندی نسل جوان امروز نسل جدید خلبانان ما با موفقیت در چنین رزمایش‌هایی شرکت می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید