رئیس‌جمهور هم به این نتیجه رسیده که مذاکره با آمریکا دیوانگی است

    کد خبر :136495

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: امروز رئیس‌جمهور هم به این نتیجه رسیده که مذاکرات با آمریکا دیوانگی است.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر وکلیایی در مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش سوم شش ماه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از روند اجرای برجام، گفت: هدف از برجام رفع تحریم‌های ظالمانه بود.

وی با بیان اینکه امروز همه به این نقطه رسیده‌ایم که آمریکا منطق ندارد، گفت: پیش از تصویب برجام کسانی که به آمریکا خوشبین بودند می‌گفتند که با مذاکرات مشکلات را حل می‌کنیم که در این صورت هم اقتصاد می‌چرخد و هم سانتریفیوژ‌ها می‌چرخد.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: اما برخی پیش از مذاکرات با آمریکا نیز واقع‌بینانه می‌گفتند آمریکا منطق ندارد و مذاکره با آنها فایده‌ای ندارد.

وی گفت: امروز رئیس‌جمهور هم به این نتیجه رسیده که مذاکرات با آمریکا دیوانگی است.

حسینی‌کیا با تاکید بر اینکه برخی پیش از مذاکرات سعی داشتند چهره آمریکا را بزک کنند، اضافه کرد: اما برخی که به آمریکایی‌ها خوشبین نبودند در مقابل آنها ایستادگی کردند که برخی به آنها توهین کردند، اما امروز به این نقطه رسیده‌ایم که آمریکا بدعهد است.

نماینده مردم سنقر در مجلس با اعلام اینکه مهمترین دستاورد برجام این بود که آمریکا بدعهد است، گفت: نسخه شفابخش امروز برای کشور وحدت و حرکت زیر پرچم ولایت است.

وی اظهار داشت: نقطه اشتباه دولت و وزیر امور خارجه کشورمان در برجام این است که توجهی به شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب ندارند.

حسینی‌کیا با بیان اینکه همچنان تحریم‌ها برداشته نشده، در حالی که تاسیسات هسته‌ای را تعطیل کرده‌ایم، گفت: امروز دشمن آن قدر گستاخ شده که سپاه را تحریم کرده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس با تاکید بر اینکه هیچ‌وقت اتحادیه اروپا، آمریکا را رها نمی‌کند و به سمت ما نمی‌آید، گفت: اروپا تراکنش مالی بیش از هزار میلیاردی با آمریکا دارد و این در حالی است که با ما تنها 15 میلیارد دلار تراکنش مالی دارد که هیچ‌گاه آنها آمریکا را به همین دلیل رها نخواهند کرد و طرف ما را نخواهند گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید