گلیج: انتظارم از خودم خیلی بیشتر از اینهاست، تیم خوب و یکدستی داریم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱
    کد خبر :136456

ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید گفت: انتظارم از خودم بسیار بیشتر از اینهاست و باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان گام بردارم.

مجتبی گلیج ، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان، گفت: اردوهای خوبی را در این مدت پشت سر گذاشته‌ایم و من هم از نظر بدنی و روحی در شرایط بسیار مطلوبی هستم. تمرینات پرفشاری را پیگیری می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با نتیجه خوب از این مسابقات سربلند خارج شویم.

وی ادامه داد: پس از کسب مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا انگیزه بالایی برای کسب مدال جهانی امیدها دارم. انتظارم از خودم بسیار بیشتر از اینهاست و باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان گام بردارم. هدفم ابتدا رسیدن به تیم ملی بزرگسالان و سپس حضوری موفق در بازی‌های آسیایی اندونزی است و در نهایت رسیدن به سکوی المپیک 2020 توکیو است.

به گزارش فارس ، ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی آزاد امید تصریح کرد:‌ تیم بسیار خوب و یکدستی داریم که همه باتجربه هستند و بیشتر کشتی‌گیران سابقه حضور در تیم‌های ملی بزرگسالان را هم دارند. امیدوارم با حمایت‌های بیشتر مسئولان این تیم بتواند در رده سنی بزرگسالان هم جانشین خوبی برای بزرگان کشتی آزاد باشد.

گلیج خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی و مربیان تیم ملی تشکر می‌کنم که حمایت‌های خوبی از ما داشتند. امیدوارم مسئولان ورزش با توجه به انتظار بالایی که از رشته کشتی وجود دارد حمایت‌های بیشتری داشته باشند چرا که همواره مردم از ورزش ملی کشور توقع کسب مدال در تمام میادین را دارد، اما امکانات و حمایت‌ها باید متناسب با انتظارات باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید