با تعطیلی خط ۷ مترو مخالف نیستم؛اما نمی توانم بگویم خط ناقص است

    کد خبر :135344

خط 7 مترو تهران که از زمان افتتاح حاشیه هایی به همراه داشت، با تصمیم شهردار تهران روز گذشته تعطیل شد؛ تصمیمی که اگرچه ممکن است به مذاق مسافران این خط خوش نیاید، اما رئیس شورای شهر آن را تایید می کند.

به گزارش تابناک، در حالی که با مایوس شدن برخی از مردم از انتخاب‌های رئیس جمهور در کابینه دولت، فشار به ترکیب اصلاح طلب مستقر در شورای پنجم تهران به اوج رسیده، اتفاقاتی در مجموعه مدیریت شهری تهران رقم می خورد که برخی، شائبه های سیاسی را عامل رقم خوردنش معرفی می کنند.

از جمله این اتفاقات، تصمیم شهرداری تهران برای تعطیلی خط 7 متروی تهران است که روز گذشته اعلام شد و آن گونه که شهردار خبر می‌دهد، دست کم تا 6 ماه آینده، تا بازگشایی این خط به طول خواهد انجامید.

تصمیمی که محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران آن را تایید می‌کند و به «تابناک می‌گوید: این موضوع از ابتدای فعالیت شورای پنجم مطرح بود و حتی سر و صدای زیادی قبل از آن هم به پا کرده بود ولی هم آقای نجفی [شهردار تهران] و هم آقای پورسیدآقایی [معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری] در این موضوع عجله نکردند تا بررسی های کارشناسی انجام شود و بعد در خصوص آن تصمیم بگیرند.

وی که در غرفه «تابناک» در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، افزود: یکی دیگر از مواردی که می‌بایست به انجام برسد این بود که مشاور طرح باید تایید می‌کرد که این خط امن است و با ایشان هم در این خصوص مکاتبه شد و حتی بازدید از خط همصورت گرفت تا در نهایت روز گذشته مجموعه شهرداری تصمیم گیری کرده و تعطیلی ان خط تا ایمن شدن آن را اعلام کردند.

هاشمی که پیشتر مدیرعامل متروی تهران بوده، با اشاره به اینکه افتتاح خط در اواخر دوران خدمت شهردار قبلی درست نبود، افزود: نه اینکه بگویم خط ناقص است یا نیست اما بهتر بود صبر می کردند خط کامل می‌شد و بعد آن را افتتاح می‌کردند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توقف فعالیت این خط موافقید یا خیر، گفت: مخالف نیستم و از نظر فنی، به این دلیل که بحث امنیت مردم مطرح است، موافق هم هستم چراکه امنیت مردم مهم تر از بحث های تبلیغاتی و نمایشی است.

وي در پايان با اذعان به اينكه توقع ها از شوراي شهر تهران بالا رفته،‌گفت: امیدوارم بتوانیم توقعات مردم را برطرف کنیم و راهی هم جز این نیست. توقع ها زیاد است و امیدوارم خدا کمکمان کند آنها را برآورده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید