بر اساس مستندات باشگاه بدهی به کرار نداریم/ قرار نیست هر شکایتی به حکم علیه باشگاه منجر شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸
    کد خبر :135216

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از انتشار خبر شکایت جاسم کرار به فیفا، گفت: بر اساس مستندات و مدارکی که در باشگاه وجود دارد کرار هیچ طلبی از این باشگاه ندارد و هواداران نگران نباشند.

محمد جواد پاینده در گفت‌وگو با  فارس، در مورد شکایت جاسم کرار به فیفا،‌گفت: شکایت کرار به فیفا در روزهای اخیر اتفاق نیفتاده است. پس از طرح دعوا از باشگاه خواسته شد مستندات خودش را طبق روال مرسوم ارائه بدهد که لایحه‌ای در همین خصوص تنظیم شده و به زودی ارسال می شود.

وی افزود:‌ اینطور نیست که هر ادعا و شکایتی منجر به صدور حکم علیه باشگاه شود.ما خوشبختانه در پرونده کاردوسو هم موفقیت‌های قابل توجهی داشته‌ایم و رقم مورد ادعای طرف مقابل دو بار کاهش پیدا کرد که باز هم مورد اعتراض باشگاه قرار گرفت و امکان کاهش رقم مورد ادعا باز هم وجود دارد. در مورد کرار هم مستندات و مدارک موجود در باشگاه که به تایید خود بازیکن هم رسیده نشان می دهد هیچ بدهی باقی نمانده است.

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی یادآور شد:‌ مراحل رسیدگی به این پرونده در فیفا طی خواهد شد و دو طرف در مراحل مختلف مستندات خودشان را ارائه می‌دهند. تا زمانی که رای نهایی و غیر قابل اعتراض صادر نشده هیچ بدهی قطعی وجود ندارد و به همین دلیل از نظر فیفا یا ای اف سی باشگاهی که بدهی قطعی و اثبات شده نداشته باشد بدهکار محسوب نمی‌شود. بر همین اساس موضوع شکایت کرار در مرحله دادرسی هیچ ارتباطی به پرونده حرفه‌ای و حضور در مسابقات آسیایی پیدا نمی‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید