بازنگری طرح تحول سلامت در بودجه ۹۷

  • سیاسی
  • سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ۸:۴۸
    کد خبر :134986

نماینده مردم کبودر‌آهنگ در مجلس از تغییرات و بازنگری در طرح تحول سلامت در بودجه سال ۹۷ خبر داد.

محمد‌علی پور‌مختار نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت ضعف‌هایی وجود دارد، گفت: قرار است در بودجه سال 97 کل کشور بازنگری و تغییراتی در این طرح ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است این طرح نظام‌مند‌تر شود، افزود: نحوه پرداخت به پزشکان یکی از ضعف‌های موجود در این طرح است که باید نظام‌مند و عادلانه شود.

نماینده مردم کبودر‌آهنگ در مجلس با بیان اینکه براساس طرح تحول سلامت، خدمات درمانی چندان عادلانه انجام نمی‌شود، تصریح کرد: اشخاص نیازمند که مشکلات جدی دارند به ویژه روستائیان که دفترچه روستایی دارند کمتر موفق می‌شوند خدمات خوب درمانی دریافت کنند، بالعکس کسانی که تمکن مالی دارند به خوبی از خدمات این طرح استفاده می‌کنند که این خلاف عدالت است.

پور‌مختار تصریح کرد: براساس طرح تحول سلامت، در بخش درمان سالانه بودجه کلانی صرف می‌شود که این بودجه باید عادلانه توزیع شود.

نماینده مردم کبودر‌آهنگ در مجلس با بیان اینکه باید در نحوه خدمات‌رسانی به بیماران نیز تغییراتی ایجاد شود، گفت: بهتر است افرادی که از نظر مالی توانمند هستند در تامین هزینه‌های درمانی خود مشارکت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید