تمهیدات و تسهیلات هلال‌احمر برای اربعین اعلام شد

ایجاد 94 قرارگاه و پایگاه در سه استان مرزی / ارسال 100 تن دارو به عراق

    کد خبر :134969

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ایجاد چهار قرارگاه و 90 پایگاه موقت در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان برای برگزاری مراسم اربعین خبر داد و گفت: بالغ بر 9000 نفر روز پزشک، امدادگر و پرستار با ما همکاری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مرتضی سلیمی با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به اعلام اقدامات انجام شده در مرزهای غربی کشور به منظور آمادگی برای برگزاری مراسم اربعین پرداخت و اظهار کرد: برای برگزاری مراسم اربعین 4 قرارگاه در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان ایجاد کردیم.

وی افزود: پنج فروند بالگرد مستقر است و بالغ بر 9000 نفر روز پزشک، امدادگر و پرستار با ما همکاری می‌کنند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه 463 پایگاه در در استان‌های معین منتهی به این سه استان در آماده‌باش کامل فعالیت می‌کنند، گفت: همچنین 90 پایگاه موقت در این سه استان راه‌اندازی کردیم تا خدماتی در شهر زوار به آنها ارائه کنند.

سلیمی بااشاره به استقرار 30 دستگاه آمبولانس و هشت اتوبوس آمبولانس در خاک عراق، گفت: بالغ بر 100 تن دارو به عراق ارسال شده است. 1500 پزشک و کادر درمانی در آنجا آماده هستند و در مجموع در آمادگی کامل برای برپایی مراسم پیاده‌روی اربعین قرار داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید