ماجرای تیر برق حادثه ساز در زنجان چیست؟

    کد خبر :134954

مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در پی انتشار تصاویری از تیر برق حادثه‌ساز در فضای مجازی، تیر برق حادثه‌ساز در هفته جاری توسط امور برق غرب جابه‌جا می‌شود.

رویا قزلباش در گفت‌وگو با  ایسنا اظهار کرد: جابه‌جایی پایه‌های برق در وسط معابر ناشی از عقب‌نشینی ساختمان‌ها، بازگشایی و تعریض خیابان برابر توافق قبلی با شهرداری به صورت مشارکتی انجام می‌شود که این مسئله توسط شرکت برق غرب شهرستان انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر هیچ تیر برق بلاتکلیف و حادثه‌ساز که زمان نصب آن‌ها اخیرا در دوره‌های اخیر بوده است، در شهرستان زنجان وجود ندارد و تیری که زمان احداث و راه‌اندازی شبکه برای برق‌رسانی به مشترکان نصب می‌شود در وسط معبر، خیابان و درب منازل هیچ‌کدام از شهروندان جاگذاری نمی‌شود.

قزلباش خاطرنشان کرد: تغییرات بعدی از سوی شهرداری و یا بنیاد مسکن در مناطق روستایی به منظور بازگشایی، تعریض و یا عقب‌نشینی موجب می‌شود که تیرهای نصبی که در گذشته جاگذاری شده بود در وسط معابر یا خیابان قرار گیرد و در موارد خیلی اضطراری که تیر برق در وسط معبر و یا خیابانی حادثه‌ساز باشد بدون معطلی برای پرداخت هزینه جابه‌جایی از سوی شهرداری و یا بنیاد مسکن این اقدام از سوی شرکت برق انجام می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان یادآور شد: اخیرا تصاویری در فضای مجازی در رابطه با تیرهای چراغ برق حادثه‌ساز در محله حق‌وردی در استان منتشر شد که با درخواست شهرداری صورت جلسه تنظیم شد و 50 درصد هزینه جابه‌جایی تیرهای برق وسط معابر و خیابان‌های شهر که می‌تواند حادثه‌ساز باشد از سوی شهرداری و مابقی نیز از سوی شرکت برق پرداخت شود و اداره امور برق غرب شهرستان زنجان در روزهای اخیر در این هفته محل استقرار این تیر برق حادثه‌ساز را تغییر خواهد داد.

وی تصریح کرد: خیابان‌های سبزه‌میدان محدوده مسجد خانم، سعدی شمالی کوچه خادم، کوچه حق‌وردی مقابل مسجد حق‌وردی، خیابان شهدا کوچه صدرخانی، بن بست هاشمی، خیابان شمارچی و کوچه مسجد اسلامیه از جمله مکان‌هایی هستند که تیرهای برق حادثه‌ساز آن تاکنون جابه‌جا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید