بازدید اعضای کمیسیون قضایی از بند عمومی زندان اوین

  • سیاسی
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۱۵
    کد خبر :134871

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ اعضای کمیسیون قضایی مجلس امروز از بند عمومی زندان اوین بازدید داشتند که در جریان این بازدید زندانیان خواستار صدور هرچه سریعتر احکام‌شان از سوی قوه قضاییه بودند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای کمیسیون مجلس امروز از بند عمومی زندان اوین بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت زندانیان قرار گرفتند.

حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، گفت: در بند عمومی همه زندانیان از امنیتی، مالی و… حضور دارند و ما با تعدادی از آنان گفت‌وگوهایی را داشتیم.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: زندانیان از شرایط داخل زندان رضایت داشتند و تنها مشکل و درخواست‌شان این بود که قوه قضاییه با تسریع در صدور احکام‌شان نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت آنها اقدام کند تا آنها نیز تکلیف خود را در این باره بدانند.

رضازاده خاطرنشان کرد: زندانیان بند عمومی زندان اوین، از نظر بهداشتی، فرهنگی، رفاهی و آموزشی شرایط مطلوبی داشتند و کارگاه‌های نجاری و خیاطی برای زندانیان برپا بود. همچنین محبوسین از امکاناتی همچون کتابخانه بهره‌مند بودند.

وی در پایان گفت: در نشستی که با مسئولان این زندان داشتیم مسئولین زندان اوین با اشاره به مشکلات پیش‌رو عنوان کردند که عمده مشکل زندان در حوزه مالی است و درخواست داشتند در بررسی بودجه سال 97 در دستور کار نمایندگان و اعضای کمیسیون قضایی قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید