بانوان تبریزی در تالار وحدت تهران کنسرت می‌دهند

گروه موسیقی «پارلای تبریز» به سرپرستی ماریا یزدانی پنجم اردیبهشت ماه امسال در تالار وحدت تهرانتازه ترین کنسرت خود را اجرا می کند.

تعدادی از بانوان هنرمند تبریزی در قالب گروه موسیقی «پارلای تبریز» به سرپرستی ماریا یزدانی پنجم اردیبهشت ماه کنسرتی را در تالار وحدت برگزار می کنند.

ماریا یزدانی از جمله هنرمندانی است که تاکنون با گروه هایی چون «باریش»، «آوای شهریار»، «ایماژ» و «سَس» در قالب عضو گروه کر فعالیت کرده است. همکاری در تولید و اجرای دهها موسیقی نمایش، فیلم و سریال، برنامه های تلویزیونی و آلبوم های موسیقی و حضور در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی، اجرای موسیقی در هفته های فرهنگی ایران در کشورهای ترکیه، ترکمنستان و آذربایجان نیز از جمله  فعالیت های یزدانی در حوزه های فرهنگی و هنری است.

غلامرضا میرزازاده تهیه کننده و مدیر برنامه گروه «پارلای تبریز» درباره این برنامه توضیح داد: گروه موسیقی «پارلای تبریز» طی ماه های گذشته تلاش کرده تا در معرفی بانوان هنرمند موسیقی آذربایجان برنامه هایی را اجرا کند که بر این اساس برنامه هایی برای برگزاری کنسرت در شهرهای تبریز، ارومیه، اردبیل و زنجان در نظر گرفته شده است. کنسرت تهران هم به همت موسسه «ندای ایماژ تبریز» و موسسه «هنرماندگار قرن» با تنظیمات حسن خجسته برگزار می شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید