انتخابات فدراسیون تکواندو شبیه جوک است!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۳۵
    کد خبر :134494

رییس اسبق فدراسیون تکواندو گفت: این واقعیت تلخ وجود دارد که یک نفر می تواند تا ابد رییس فدراسیون بماند.
به گزارش ورزش سه، مختار کلانتری، رییس فدراسیون تکواندو در بین سال های ۷۵ تا ۷۹ تصمیم گرفت برای دوره جدید انتخابات ثبت نام کند. او که با اصرار برخی از اهالی تکواندو وارد عرصه انتخابات شده، با توجه به شرایط برای ادامه این راه مردد است.

کلانتری در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” درباره اینکه شانس خود را برای انتخاب به عنوان رییس فدراسیون تکواندو چقدر می داند، اظهار داشت: با آیین نامه ای وجود دارد، انتخابات به معنای واقعی صورت نمی گیرد. از نزدیک به ۴۵ رای در مجمع، ۳۲ رای برای استان هاست که در زمان همین ریاست فدراسیون انتخاب شده اند. رای گرفتن در این شرایط معنایی ندارد و بیشتر شبیه یک جوک است! با توجه به همین مساله می بینید که روسای فدراسیون ها تا زمانی که خودشان کنار نروند یا منع قانونی نداشته باشند، ‍سر کار خود می مانند.

وی افزود: باید محدودیتی برای تعداد دوره های ریاست یک فرد در فدراسیون ها در نظر گرفته می شد. البته این مساله به تصویب اولیه رسید؛ اما با لابی برخی از دوستان لغو شد. این واقعیت تلخ وجود دارد که یک نفر می تواند تا ابد رییس بماند.

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو همچنین تصریح کرد: با این شرایط فقط درخواست و اصرار برخی از دوستان باعث شد که من ثبت نام کنم. الان هم در تصمیمم برای حضور در انتخابات خیلی جدی نیستم. شاید هم انصراف بدهم و به نفع نفر دیگری کنار بروم. اگر رای گیری به معنای واقعی بود، در صحنه انتخابات می ماندم؛ اما با این شرایط علاقه زیادی به رقابت ندارم.

کلانتری در پایان صحبت هایش درباره شانس بالای پولادگر برای انتخابات پیش رو گفت: من با پولادگر صحبتی نداشتم. البته تصور می کردم که اگر من ثبت نام کنم، اصلا پولادگر دیگر ثبت نام هم انجام ندهد. الان هم تصورم این است که به نفع خود پولادگر نیست که در فدراسیون بماند. او اگر در دوره های قبلی کنار می رفت، می توانست چهره یک قهرمان را داشته باشد؛ اما الان تکواندو وضعیتی خوبی ندارد و هر روز هم بدتر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید