آمانو: ایران به تمامی تعهداتش در برجام عمل کرده است

    کد خبر :133812

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ایران به تمامی تعهدات خود در چارچوب مقررات بین‌المللی و برجام عمل کرده است.

به گزارش تسنیم، یوکیو آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز در دیدار حجت‌‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برجام را توافقی بسیار خوب دانست و گفت: امروز براساس تلاش‌های مشترکی که به انجام رسیده می‌توانیم تاکید کنیم که جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود در چارچوب مقررات بین‌المللی و برجام عمل کرده است.

مدیرکل آژانس بین‌الملی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه اکثر مقامات و مسوولان عالی رتبه کشورهای جهان در فضای بین المللی با قدرت از برجام حمایت می کنند، اظهار داشت: اجرای تعهدات و پایبندی به آنها از سوی همه طرف‌ها نقش اساسی و حیاتی در ثبات و آینده برجام خواهد داشت.

آمانو با تجلیل از پایبندی جمهوری اسلامی ایران در عمل به تعهدات خود در برجام، خاطرنشان کرد: اعتبار آژانس بسیار حائز اهمیت بوده و همچنان بر بی‌طرفی خود در مواضع، ادامه می‌دهد و بر اساس حقایق و پادمان‌ها گزارش‌های واقعی را ارائه خواهد کرد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر ضرورت حمایت از پروژه های تحقیقاتی ایران و توسعه همکاری‌های ایران و آژانس در بخش های مختلف، گفت: از حضور متخصصین ایرانی برای تصدی مسوولیت‌های مدیریتی در آژانس استقبال می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید