دیدگاه نعیمه نظام دوست به حضور چهره‌ها در تئاتر

    کد خبر :133651

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حضور چهره‌ها در تئاتر و اهالی تئاتر در مدیوم سینما و تلویزیون، یک چرخه است و ما نباید نسبت به آن موضع بگیریم.

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون درباره ارزیابی کیفیت تئاتر نسبت به کمیتی که وجود دارد، گفت: در حال حاضر شرایط تئاتر بسیار خوب است. در گذشته افراد بسیار کمی تئاتر تماشا می‌کردند و بیشتر تئاترهای کمدی مورد توجه قرار می‌گرفت ولی الان، سالن‌ها مملو از جمعیت است و جای خوشحالی است من بابت این وضعیت خوب تئاتر خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.

وی همچنین درباره تاثیر حضور چهره های سینمایی و تلویزیونی در تئاتر اظهار کرد: حضور چهره‌ها در تئاتر بسیار اثرگذار است. البته کار در کنار اهالی تئاتر که سال‌های بسیاری در این عرصه تلاش کرده‌اند، بسیار حس خوبی است اما حضور چهره‌های سینمایی در تئاتر بسیار یاری دهنده است و به تئاتر ما کمک می‌کند. این قضییه باعث می‌شود زحمت اهالی تئاتر که سال‌های بسیاری است فعالیت می‌کنند، دیده شود.

نظام دوست ادامه داد: این اتفاق باعث می‌شود که اهالی خوب تئاتر هم شناخته شوند و به عرصه‌های بالاتر راه پیدا کنند و در مدیوم سینما و تلویزیون فعالیت کنند. مطمئنا کسانی که کار تئاتر می‌کنند، بین خودشان اهالی معروفی هستند و مردم هم از آنها استقبال می‌کنند. حضور هر دو طیف بازیگران در عرصه‌های سینما و تئاتر و تعامل آنها با یکدیگر، یک چرخه است و ما نباید نسبت به آن موضع بگیریم بلکه باید نسبت به این موضوع حس خوبی داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید