دردسر جدید گوشی‌های گوگل!

    کد خبر :133506

گویا پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال برای گوگل مشکل‌ساز بوده و ممکن است گوگل را با مشکلات و زیان های جبران ناپذیری روبرو کند!

شرکت گوگل اعلام کرده است که قصد دارد مشکل بوجود آمده در اسپیکرهای گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل کند.

پس از آنکه گزارش‌های بسیاری مبنی بر نقص در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال در فضای مجازی منتشر شد، هم اکنون نوبت به مشکل در سیستم پخش صوتی و اسپیکرهای این گوشی‌های ساخت گوگل رسیده است ؛از جدیدترین مشکلاتی که گزارش‌ شده می‌توان به سیستم ضبط صدا در فیلم‌برداری دو سری از گوشی‌های پیکسل است.

نمایندگان گوگل در مصاحبه با وب‌سایت‌های سی نت و اندروید پلیس اظهار کرده‌اند که شرکت گوگل از این موضوع مطلع بوده و قرار است ظرف یک یا دو هفته آینده این مشکل را با انتشار یک به روزرسانی نرم‌افزاری حل کند.

بسیاری از کاربران گوشی‌های مذکور از سیستم ضبط صدا و پخش صوتی اسپیکرهای گوشی‌های خود ناراضی و شاکی بوده‌اند و عنوان می‌کردند که هنگام فیلم برداری یا ضبط صدا، پس از چند دقیقه کیفیت صدای آن به شدت افت می‌کرده و صداهای آن دیگر قابل فهم و دریافت نبوده است.

پیش از این مشکل نیز نقص در صفحه نمایش این گوشی‌های گوگل سر و صدای بسیاری به پا کرده بود. البته برای این مشکل، گوگل اعلام کرده بود که تحقیقات گسترده‌ای در این باره انجام داده است و نتایج بدست آمده از تحقیقات کاملا بر تطابق پیکسل‌های صفحه نمایش گوشی‌ای هوشمند پیکسل ۲ ایکس ال دلالت دارد.

گوگل در آخر به تمامی کاربران اطمینان داده است در اثر استفاده روزانه از این گوشی هرگز با چنین مشکلی روبرو نخواهند شد. گوگل همچنین اعلام کرد که به‌زودی می خواهد با انتشار به‌روزرسانی‌هایی در آینده نزدیک، عمر صفحه نمایش اولد بکار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ ایکس ال را به حداکثر برساند.

گوگل اقدام دیگری نیز برای جلب رضایت و اطمینان بخشی به کاربران و خریداران گوشی مذکور انجام داده است و آن اینکه گارانتی و ضمانت گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را به دو سال افزایش داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید