وینیدیت تهران جام قهرمانی را از آن خود کرد/ 3 تیم لیگ برتری شدند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰
    کد خبر :133280

رقابت‌های لیگ دسته یک تنیس باشگاه‌های کشور با معرفی تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به پایان رسید. ‌

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، هفتمین و آخرین روز رقابت‌های لیگ دسته یک تنیس باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور (گرامیداشت هفته تربیت بدنی) به میزبانی هیات تنیس قزوین برگزار شد و تیم‌های حاضر برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در آخرین روز بازی‌ها تیم مک من طرقبه شاندیز 2 بر یک مهیا تنیس اصفهان را برد، وینیدیت با همین نتیجه آکادمی تنیس ارومیه را برد و بیمه کارآفرین قزوین 2 بر یک آکادمی آرینای کرج را از پیش رو برداشت.

در پایان این مسابقات تیم وینیدیت تهران در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، بیمه کار آفرین قزوین در جایگاه دوم ایستاد و تیم مک من طرقبه شاندیز عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد تا این 3 تیم جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را بدست آورند.
به این ترتیب و با پایان این دوره از رقابت‌ها تیم وینیدیت با ۲۱ امتیاز در صدر ایستاد، بیمه کار آفرین قزوین با ۱۸ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد، مک من طرقبه شاندیز با ۱۵ امتیاز سوم و آکادمی تنیس ارومیه با ۱۲ امتیاز چهارم شد. همچنین تیم‌های مهیا تنیس اصفهان و آکادمی آریانا کرج، نویان اصفهان و راکت تنیس شیراز مقام های پنجم تا هشتم را کسب کردند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های بیمه کار آفرین قزوین، آکادمی تنیس ارومیه، ویندیت، نویان اصفهان، مک من طرقبه شاندیز، مهیار تنیس اصفهان و آکادمی آریانای کرج حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سام صدری بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید