آخرین اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در مرزهای عراق و ایران

    کد خبر :133230

مجتبی یزدانی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در مرزهای عراق و ایران و همچنین کربلا و نجف، اظهار کرد: در این زمینه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اقداماتی در بحث نظافت شهرهای اشاره شده انجام گرفته است.

یزدانی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با ستاد عتبات عالیات بجث تغذیه پرنسل شهرداری تهران به عهده این ستاد بوده و در این در حالی است که شهرداری در این بخش هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند.

یزدانی با اشاره به اعزام نیروهای شهرداری تهران به نجف و کربلا بیان کرد: در این زمینه بر اساس برنامه عمل خواهیم کرد به طوری که مرحله نخست نیروهای شهرداری تهران طی روزهای آینده به کشور بازگشته و قرار است مرحله دوم نیروها به نجف و کربلا اعزام شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: دومین گروه از نیروهای شهرداری تهران که هزار نفر خواهند بود، 8 آبان اعزام خواهند شد و تا دو روز بعد از اربعین در کربلا حضور خواهند داشت.

وی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات گفت: در این بخش معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران اعتبارات در نظر گرفته شده از سوی شورای شهر تهران را بر اساس نیاز دستگاه‌ها اختصاص خواهد داد ضمن اینکه اعتبارات به موقع در اختیار شهرداران مناطق فعال در مرزها قرار داده شده است.

یزدانی همچنین به دپو برخی از اقلام در شهر کربلا و نجف اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته برخی از این اقلام در انبارهای کربلا و نجف برای سال‌های آتی نگهداری خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: به زودی بازدید‌های از مرزهای تردد زائرین کربلا به همراه اعضا ستاد اربعین انجام خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید