«پارک تبریز» در قازان روسیه ثبت شد

    کد خبر :133087

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از نامگذاری پارکی در شهر قازان پایتخت تاتارستان روسیه به نام «تبریز» خبر داد.

به گزارش  برنا ؛ میراعتماد عمادی اظهار داشت: مطابق تفاهم‌نامه دوستی و خواهرخواندگی تبریز و قازان، مدیریت شهری دو طرف موظف‌ بوده‌اند یکی از پارک‌های مناسب خود را به نام شهر دیگر نامگذاری کنند؛ در این راستا، شهرداری قازان در روزهای اخیر، با پایان احداث و فضاسازی یکی از بوستان‌های سطح شهر، نام تبریز را بر آن ثبت کرده‌است.

وی یادآور شد: قازان از خواهرخوانده‌های مهم تبریز است که در سال‌های اخیر، پذیرای سفرها و برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز بوده است؛ در مقابل تبریز نیز در چند نوبت، میزبان مقامات محلی و ایالتی قازان بوده‌است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت نامگذاری پارک تبریز در قازان خاطرنشان کرد: در آستانه رقابت‌های جام‌جهانی روسیه در تابستان سال آینده و تدارک مدیریت قازان برای میزبانی گردشگران از جای‌جای جهان، راه‌اندازی پارک تبریز، در موقعیت تبریز ۲۰۱۸ بسیار حایز اهمیت و ارزشمند است.

عمادی در عین حال با اشاره به این‌که نامگذاری پارکی به نام قازان در تبریز، در مراحل نهایی است، اظهار داشت: یکی از بوستان‌های تازه‌احداث حوزه شهرداری منطقه ۵ تبریز به همین منظور مهیا شده که با اخذ مجوزهای لازم، در آینده‌ای نزدیک به نام «پارک قازان» ثبت خواهد شد.

گفتنی است پارک تبریز در تقاطع خیابان دکابریستوف و واستالیا در منطقه مسکووسکی قازان واقع شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید