سقوط داربستهای ساختمان نیمه‌کاره روی کابل برق فشار قوی + تصاویر

  • حوادث
  • شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۹:۵۷
    کد خبر :133054

داربستهای نصب شده بر روی نمای یک ساختمان نیمه‌کاره به علت نامعلومی کاملاً از نمای ساختمان جدا شده و بر روی سطح خیابان و کابلهای برق فشار قوی سقوط کرد.

به گزارش  پویا؛ ساعت 14:30 روز گذشته حادثه سقوط داربست در خیابان 30 متری نیروی هوایی، خیابان ششم نیروی هوایی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 31 به همراه گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی حقی؛ معاون منطقه شش عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: داربستهای نصب شده بر روی نمای یک ساختمان نیمه‌کاره به علت نامعلومی کاملاً از نمای ساختمان جدا شده و بر روی سطح خیابان و کابلهای برق فشارقوی سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی‌درنگ با کشیدن نوار هشداردهنده از رفت‌و‌آمد شهروندان جلوگیری کردند و پس از قطع جریان اصلی برق از سوی عوامل شرکت برق، به وسیله تجهیزات مخصوص و جرثقیل آتش‌نشانی مشغول مهار داربستهای معلق و ایمن‌سازی محل حادثه شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه بر اثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش‌نشانان در یک عملیات حدوداً سه ساعته موفق شدند میله‌های فلزی داربست را از یکدیگر جدا کرده و به محلی امن انتقال دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید