حذف دختران شمشیرباز ایران از جام جهانی پاریس

  • ورزشی
  • شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴
    کد خبر :132700

رقابت های جام جهانی شمشیربازی دختران با برگزاری مسابقات بخش انفرادی به میزبانی پاریس آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات جام جهانی شمشیربازی دختران به میزبانی پاریس آغاز شد و در بخش انفرادی 177 ورزشکار از 32 کشور جهان در این رقابت شرکت کردند و چهار سابریست ایران ( پریماه برزگز، فائزه رفیعی، کیاناباقرزاده و نجمه سازنچیان ) به مصاف حریفان خود رفتند.

در مرحله مقدماتی برزگر با دو برد (پنج بر سه مقابل شمشیرباز لهستان و پنج بر دومقابل شمشیرباز بریتانیا) و سه باخت ( مقابل شمشیربازان فرانسه، هنگ کنگ و بلاروس) به جدول حذفی رقابت‌ها راه پیدا کرد.

در همین مرحله رفیعی با دو برد (پنج بر سه مقابل شمشیرباز کره جنوبی وپنج بر چهار مقابل شمشیرباز آلمانی) و سه شکست ( مقابل نمایندگان مجارستان، روسیه و بریتانیا) به جدول 128 نفره راه یافت.

کیاناباقرزاده دیگر نماینده کشورمان نیز با کسب چهار پیروزی ( پنج بر دو مقابل شمشیرباز بلژیک،پنج بر سه مقابل شمشیرباز آلمان، 5 بر چهار برابر شمشیرباز یونان و پنج بر یک برابر ورزشکار ترکیه) و قبول دو شکست برابر نمایندگان لهستان و روسیه به جدول 128 نغره صعود کرد.

نجمه سازنچیان آخرین نماینده ایران با چهار برد ( 5بر 1 مقابل شمشیرباز کمبیا، 5 بر 3 مقابل شمشیرباز فرانسه، پنج بر صفر برابر ورزشکار آمریکا و پنج بر سه برابر ورزشکار آلمان ) و دو شکست برابر حریفان روسی و هنگ‌کنگی خود به جدول حذفی صعود کرد.

در گام بعدی برزگر با نتیجه 15 بر 10 برابر حریف مجارستانی خود شکست خورد و از ادامه رقابت‌ها بازماند. کیاناباقرزاده نیز در مصاف با حریف آمریکایی خود 15 بر 9 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فائزه رفیعی 15 بر هفت حریف آلمانی خود را شکست داد و به جدول 64 نفره راه یافت اما در رقابت بعدی خود برابر دیگر شمشیرباز آلمانی 15 بر 9 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات کنار رفت.

نجمه سازنچیان نیز 15 بر 10 حریف بریتانیایی خود را شکست داد و به جدول 64 نفره صعود کرد اما در مسابقه بعدی خود 15 بر یازده مقابل شمشیرباز فرانسوی شکست خورد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید