جهانگیری: اگریک نقطه خاکستری در زندگی من پیدا کردند دستشان را می بوسم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۲۷
    کد خبر :13267

معاون اول رییس جمهوری در خصوص برخی ادعا در رسانه های منتقد نسبت به سوابق خود گفت: اگر یک نقطه خاکستری در زندگی من پیدا کردند دست آن ها را می بوسم ومی خواهم که آن را به دستگاه قضایی ارائه دهند.

اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: یکی از نعمت های خداوندی این است که وقتی مسئولین کنار می روند و مخالفینشان سرکار می آیند شروع به بررسی عملکرد گذشتگان می کنند ولی هرچه شخم زدند درزندگی من و فرزندانم چیزی پیدا نکردند.
وی در پاسخ به اینکه در مناظره سوم چه موضوعاتی به نظر با اهمیت می آید گفت: مناظره سوم طرح مسائل اقتصادی است و امیدواریم صدا و سیما سوالاتی مطرح کند که زمینه مسائل اصلی اقتصادی و مرتبط با مسائل توسعه و مردم باشد.
جهانگیری با بیان اینکه کاندیداها باید شفاف صحبت کنند افزود: برای هر حالتی آمادگی داریم حتی اگر افراد به جاده خاکی بزنند.
وی در پاسخ به اینکه در مناظره دوم حضور کم رنگی داشتید و از روی متن جواب ها را می خواندید گفت: این تاکتیک من بود و می خواستم دوستان موتور نسوزانند.
وی در پاسخ به اینکه در مناظره سوم چگونه ظاهر خواهید شد، گفت: همانی هستم که ظاهر می شوم، خودم ظاهر خواهم شد.
معاون اول رییس جمهوری در پاسخ به اینکه برخی نامزدها پیشنهادهای اقتصادی می دهند،‌این را چگونه ارزیابی می کنید گفت: برای یک سیاستمدار مهمتر از همه چیز صداقت و راستگویی با مردم است.
جهانگیری خاطرنشان کرد رییس جمهوری اسبق آمریکا دروغی به مردم گفت که در عراق سلاح کشتار جمعی وجود دارد و منطقه به جنگ و خون کشید و مردم عراق آسایش پیدا نکردند به طوری که رییس جمهوری فعلی آمریکا گفت که 6 هزار میلیارد دلار این اقدام به مردم آمریکا خسارت زد.
وی اضافه کرد: طرح های غیرواقعی خسارت آور است و باید مردم خودشان تشخیص دهند فردی که می گوید پول می دهیم منابع و مصارف آن در بودجه باید مشخص کند.
معاون اول رییس جمهوری گفت اگر حرف ها با مردم صادقانه گفته شود بهتر است، بله می توان قیمت بنزین را افزایش داد ولی این ها اعداد و رقم است و با چهار عملی اصلی می توان به آن پی برد، کار پیچیده ای نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید