سریالی ایرانی با بازیگرانی خارجی

    کد خبر :132653

کارگردان تیک آف گفت: فیلمبرداری “گرانباری” در خارج از ایران شروع می شود اما 95 درصد از فیلمبرداری این سریال در داخل کشور انجام می شود.

احسان عبدی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون درباره سریال جدیدش “گرانباری” گفت: موضوع این سریال کاملا ایرانی است، در حاضر این سریال در مرحله پیش تولید قرار داشته و هنوز بازیگران و عوامل این اثر به طور قطعی انتخاب نشده‌اند.

وی درباره لوکیشن های این مجموعه افزود: فیلمبرداری “گرانباری” خارج از ایران شروع می شود اما 95 درصد از فیلمبرداری این سریال در داخل کشور انجام می شود.

کارگردان فیلم “تیک آف” درخصوص احتمال خارجی بودن بازیگران این فیلم توضیح داد: واقعیت این است که بیشتر بازیگران این کار ایرانی هستند و بازیگران خارجی تنها در نقش های اصلی کار بازی می کنند.

این کارگردان سینما درباره پروسه تولید “گرانباری” و مدت زمان آن اظهار کرد: ساخت این سریال حداقل 9 ماه طول می‌کشد و در حال حاضر شرکت خارجی که امور خارج از کشور را بر عهده دارد به دنبال فراهم کردن شرایط است تا تولید را در فرانسه شروع کنیم.

عبدی پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر گروه برای صدور روادید درخواست داده و به امید خدا و طی زمان اداری احتمالا این پروژه بعد از پاییز رخ خواهد داد.

گفتنی است؛ داستان اصلی «گرانباری» از کشور هند شروع می شود و در 35 قسمت 42 دقیقه ای به سفارش شبکه پنج سیما ساخته می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید