جزئیات ربودن پسر یک پزشک

  • حوادث
  • شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰
    کد خبر :132490

دو آدم ربا که پسر یک پزشک را ربوده بودند، بازداشت شدند.

ماجرا از اين قرار بود كه بعدازظهر یکی از روزهای اردیبهشت پزشکی به یکی از كلانتري های شهرستاني در فارس رفت و از ناپديد شدن پسر8 سالهاش خبر داد. وي گفت: پسرم صبحها به مدرسه ميرود و حوالی ساعت دو به خانه برمی گردد.امروز هرچقدر منتظرش بودیم او به خانه برنگشت. با راننده سرویس مدرسه تماس گرفتیم اما او بیان کرد که پسرم را مقابل منزل پیاده کرده است. هرچقدر منتظر ماندیم او برنگشت و همه ما حسابي نگران شديم.

گزارش آدمربايي

درحاليكه مأموران پليس تحقيقات خود را درخصوص پيدا كردن ردي از پسربچه گم شده شروع كرده بودند، تيمي از كارآگاهان با دستور بازپرس و اکیپی از پلیس آگاهی، مأمور شناسايي كودكربايان فراري شدند تا اينكه ساعتي بعد پدر اين پسربچه بارديگر راهي اداره پليس شد و گفت كه آدمربايان درخواست پول كردند.

وي توضيح داد: دقايقي قبل پسرجواني با من تماس گرفت و مدعي شد كه پسرم را ربوده است و اگر 150 ميليون تومان به آنها پرداخت نكنم، او را به قتل می رسانند. تهديدم كرد ند كه از اين ماجرا چيزي به پليس نگويم.

پايان آدمربايي

در شرايطي كه خانواده كودكربودهشده مدعي بودند با هيچكس خصومتي نداشته و به فرد خاصي مظنون نيستند، تيم تحقيق براي شناسايي آدمربايان وارد عمل شد. در حالی که تحقیقات گسترده ای در این رابطه آغاز شده بود ماموران باخبر شدند که بار دیگر آدم ربایان با خانواده کودک 8 ساله تماس گرفته و برای آزادی وی بار دیگر درخواست پول
کرده اند.

این آدم ربایان در تماس مدعی شده بودند که خانواده گروگان باید هرچه سریعتر وجه درخواستی را پرداخت کنند.

در حالی که چند ساعت از این آدم ربایی میگذشت تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان همچنان ادامه داشت و ماموران به بررسی این آدم ربایی از زوایای مختلف پرداختند. با توجه به سرنخ هایی که به دست آمد و بر اساس اظهارات آدم ربایان در تماس های تلفنی با خانواده گروگان، ماموران احتمال می دادند که این آدم ربایان شناخت و اطلاعات زیادی از خانواده وی دارند.

24 ساعت از ربودن این پسر 8 ساله می گذشت اما همچنان تحقیقات بی نتیجه مانده بود تا اینکه خانواده گروگان طی تماس تلفنی با پلیس و بازپرس پرونده مدعی شدند که فرزندشان به خانه برگشته است، از این رو تحقیقات ماموران با آزادی گروگان وارد مرحله تازه ای شد.
در تحقیقات از کودک وی در خصوص ماجرا گفت: روزی که آنها مرا ربودند از سرویس مدرسه پیاده شده بودم که مرا تهدید کرده و در حالی که کیفم را در کوچه انداختند ، سوار ماشین کرده و به باغی بردند.

وی در خصوص آزادی اش گفت: چند ساعت قبل آدم ربایان مرا در خیابانی پیاده کرده و خواستند که به خانه برگردم.با توجه به اظهارات این پسربچه تحقیقات ويژه ای برای دستگیری آدم ربایان آغاز شد و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی ماموران دو آدم ربا را دستگیر کردند. گفتنی است این دو هم اکنون در بازداشت بسر می برند و تحقیقاتاز آنها ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید