۲ روز مانده به رویداد بین المللی صادراتی ایران؛ مشکل رفت و آمد حل نشد

    کد خبر :132359

تنها ۲ روز تا رویداد بین‌المللی “توانمندی‌های صادراتی” ایران در نمایشگاه شهر آفتاب باقی مانده است، اما نگرانی‌های حمل‌ونقل بازدیدکنندگان داخلی و خارجی به این نمایشگاه باقی است.

2 روز تا برگزاری دومین دومین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب باقی مانده است. این نمایشگاه با حضور 600 تاجر بین‌المللی از 43 کشور جهان، 500 شرکت صادرکننده داخلی از 9 تا 12 آبان 96 برگزار می‌شود.

نمایش گروه‌های کالایی مختلف از جمله صنایع غذایی، خودرو، صنعتی، فرش، نساجی، چرم و پوشاک، صنعت چوب، لوازم خانگی، صنایع دستی، محصولات بهداشتی، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، معدن، پتروشیمی و… از جمله برنامه ها این نمایشگاه است.

برگزای جلسات دو جانبه کارگروه‌های تخصصی آموزشی پیرامون حوزه صادراتی، تورهای تهران گردی، بازدید از شهرک های صنعتی و پارک های علم و فناوری از جمله برنامه های این رویداد ملی برای تجار خارجی است.

بنابر اعلام ستاد خبری ایران اکسپو، دومین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی ج.ا.ا، از ساعت 9:30 الی 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.

بنابراین گزارش، برگزاری این نمایشگاه بین المللی در شهر آفتاب تازه تازه تاسیسی که هنوز زیرساختهای لازم آن به ویژه در بخش حمل و نقل آماده نشده است و افراد برای رفت و آمد به این مکان مشکلاتی دارند، نگرانی‌هایی را برای نحوه بازدید گنندگان داخلی و خارجی ایجاد کرده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در واکنش به اتلاف وقت نیم ساعته بازدیدکنندگان در مترو برای آمدن مترو نمایشگاه در نشست خبریی این قول را می‌دهد که این بار مشکلی وجود نداشته باشد و گفت: با توجه به فاصله زمانی طولانی تا رسیدن مترو ویژه نمایشگاه، خودرو های رایگانی را از ایستگاه شاهد برای حمل‌ونقل بازدیدکنندگان به نمایشگاه فراهم شده است.

وی افزود که برای رفت‌وآمد بازدیدکنندگان خارجی نیز تدارک ویژه‌ای دیده‌ شده است. در آینده نزدیک نیز فاصله زمانی فاصله زمانی رسیدن مترو ویژه نمایشگاه از ایستگاه شاهد، کاهش می‌یابد.

علیرضا چناری دبیرستاد برگزاری نمایشگاه نیز در این ارتباط گفت: با توجه به تجربه اولین دوره نمایشگاه، تمهیدات بسیاری اندیشیده شده تا اقامت هیئت های تجاری در ایران اکسپو در هتل ها و ترانسفر آنها به بهترین شکل انجام شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاههایی بین المللی در کشور مانند ایران اکسپو که کلکسیونی از تولیدکنندگان داخلی و تجار خارجی را در خود دارد، می تواند مبادلات تجاری کشور و صادرات غیر نفتی را افزایش دهد.

گفتنی است، نمایشگاه شهرآفتاب تهران در اتوبان شهید کاظمی، نرسیده به عوارضی تهران- قم قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید