مرگ راننده تیبا بر اثر تصادف با کرکره مغازه

  • حوادث
  • جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۰۸
    کد خبر :132227

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف خودروی تیبا با کرکره مغازه در خیابان خزانه بخارایی، راننده تیبا کشته و سرنشین دیگر این خودرو به شدت مصدوم شد.

سید جلال ملکی، با اعلام خبر تصادف مرگبار خودروی تیبا در خیابان خزانه بخارایی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:21 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در خیابان خزانه بخارایی، تقاطع خیابان بهزادپور به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 126 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری تیبا به هنگام عبور از مسیر با دو سرنشین وارد تقاطع شده، به شدت با یک تاکسی برخورد کرده و در نهایت پس از انحراف از مسیر اصلی پس از برخورد با کرکره بسته یک باب مغازه (یک تعمیرگاه) متوقف شده بود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه کرکره مغازه شکسته و نیمی از خودرو وارد مغازه شده بود، خاطرنشان کرد: هر دو سرنشین داخل خودروی تیبا محبوس شده بودند که آتش‌نشانان به سرعت پس از انجام ایمن‌سازیهای لازم هر دو نفر از خودرو خارج کردند.

وی افزود: پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد راننده، که جوان بیست و پنج ساله‌ای بود در لحظات اولیه پس از حادثه جان خود را از دست داده است همچنین سرنشین دیگر خودرو که حدوداً چهل سال سن داشت به شدت دچار مصدومیت شده و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در نهایت محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شود و در ساعت 11:39 عملیات به پایان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید