خروجی‌های باشگاه بارسلونا مشخص شدند

  • ورزشی
  • جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۱۸
    کد خبر :132167

یکی از روزنامه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، اسامی سه بازیکنی که قرار است ماه ژانویه از این تیم جدا شوند را اعلام کرد.
به گزارش مهر، روزنامه اسپرت روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا گزارشی درباره نقل و انتقالات و برنامه‌های بارسلونا برای ماه ژانویه دارد. این روزنامه نوشته بارسا که پیش از این هم اعلام کرده بود قبل از خرید بازیکن پروسه فروش را در برنامه‌هایش دارد، اولین قدم را در راستای اجر ا کردن برنامه‌هایش برداشته و به برخی از بازیکنانش اطلاع داده که در تفکرات مربی جایی ندارند و قرار است فروخته شوند.

بازیکنانی که با این پیام از سوی باشگاه رو به رو شدند الکس ویدال، آردا توران و توماس فرمالن هستند؛ بازیکنانی که قبلا هم احتمال می‌رفت خروجی‌های این تیم باشند. از حالا و با رسانه‎ای شدن این موضوع بارسلونا در انتظار دریافت پیشنهاد برای این بازیکنان است و این اقدام نه تنها پیامی برای بازیکنان، بلکه برای باشگاه‌های دیگر بوده و خواستند اعلام کنند این بازیکنان فروشی است.

البته آردا توران با بازیکنان دیگر متفاوت است. او که در رقابت‌های این فصل حتی یک دقیقه هم برای تیمش بازی نکرده است، در تابستان هم در لیست فروش باشگاه قرار داشت و البته خودش تصمیم گرفت در بارسا بماند و پیشنهاد بازگشت به ترکیه را رد کرد. جالب اینجاست که از قرارداد او با بارسا حدود ۲ سال و نیم هم باقی مانده است.

دیگر بازیکن، فرمالن است. او بازیکنی است که مشکلش عملکرد بد یا بی اعتمادی مربیان نسبت به او نیست. بلکه این بازیکن مدام با مشکل آمادگی فیزیکی مواجه است و بیشتر مصدوم است. از طرفی خود او می‌خواهد در جام جهانی حضور داشته باشد و در نتیجه نیاز به بازی کردن در تیم باشگاهی دارد که البته در بارسلونا فرصتی برایش به وجود نمی‌آید. اگر پیشنهادی برای او از راه نرسد بعید نیست که باشگاه تصمیم به قرض دادنش بگیرد.

ویدال هم شرایطی متفاوت با این بازیکنان دارد. والوره سعی کرد به او فرصت دهد و در بازی‌هایی او را به میدان فرستاد. اما خبری از عملکرد مورد انتظار از این بازیکن نبود. در نتیجه باشگاه متوجه شده که این بازیکن اهمیتی برایش ندارد و احتمالا این بازیکن که بیشتر از باقی پیشنهاد دارد در ژانویه از تیم کاتالونیایی جدا می‎شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید