برتری لارستان، تاسیسات و نفت و گاز گچساران

  • ورزشی
  • جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۱۴
    کد خبر :132164

هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان با برتری تیم‌های شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران و نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش مهر، هفته نخست از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۵ آبان ماه با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران، لارستان و شاهین شهر پیگیری شد. در اولین هفته، تیم تاسیسات دریایی تهران نایب قهرمان دوره قبل لیگ میزبان نماینده اصفهان بود و توانست با اقتدار و اختلاف ۱۵ گل به یک پیروزی خانگی دست یابد.

اما در دومین دیدار این هفته تیم شهید چمران لارستان قهرمان دوره قبل لیگ و نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا میزبان تیم هیات هندبال کردستان بود. شاگردان شافعیان در تیم شهید چمران در این دیدار پرگل با نتیجه ۴۲ بر ۱۵ بر رقیب خود پیروز شدند تا با ثبت این گل ها صدرنشین هفته اول لیگ باشند.

در آخرین مسابقه هفته تیم هیات هندبال شاهین شهر از تیم نفت و گاز پذیرایی کرد. نفت و گاز گچساران که برای اولین بار در لیگ برتر هندبال زنان شرکت کرده توانست میزبان خود را مغلوب کند.

نتایج کامل این هفته از رقابتها به این شرح است:
* تاسیسات دریایی تهران ۲۹ – هیات هندبال اصفهان ۱۴
* شهید چمران لارستان ۴۲ – هیات هندبال کردستان ۱۵
* هیات هندبال شاهین شهر ۱۹ – نفت و گاز گچساران ۲۳

در پایان هفته اول تیم شهید چمران لارستان با اختلاف گل های زده در صدر جدول لیگ قرار گرفت. تیم تاسیسات دریایی دوم و نفت و گاز گچساران در رده سوم قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید