صحنه اصلی جنگ دشمن با نظام اقتصادی است/ ترامپ تهدید نرم برای نفوذ را دنبال می کند

    کد خبر :131998

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: احساس دشمن این است که در حوزه اقتصاد با فشار و تحریم می تواند به نتایج خود برسد و صحنه اصلی جنگ را در حوزه اقتصاد تعریف کرده است.

سردار سرتیپ غلامرضا جلالی که در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخن می گفت، افزود: انتخاب صحنه اقتصادی برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران توسط دشمن امروز یک رویکرد جدی است و باید آن را به خوبی بشناسیم و راههای مقابله با آن، روی پای خود ایستادن، اجرای اقتصاد مقاومتی، توجه به تولید داخلی می باشد.
رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: استراتژی رییس جمهوری آمریکا برخلاف انتظار که پیش بینی می شد رویکرد سخت و نظامی را در نظر بگیرد، بخش مهمی از رویکرد اوباما را دنبال کرد و آن تهدید نرم است، تا از طریق نفوذ و دیپلماسی موضوع را دنبال کند.
وی سوء استفاده دشمن از عنوان برجام را یکی دیگر از راهبردها برای مقابله با جمهوری اسلامی بر شمرد و اظهار کرد: دشمن می خواهد با سوء استفاده از عنوان برجام از صنایع دفاعی و نظامی کشور بازدید کند. در صورتی که همه دنیا می داند که ایران وقتی برجام را پذیرفت به تمام تعهدات خود را انجام داد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید