نظرسنجی: بیش از نیمی از افسران ارتش آمریکا نظر نامساعدی به ترامپ دارند

    کد خبر :131765

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که نزدیک به 54 درصد از افسران ارتش آمریکا نظر نامساعدی نسبت به ترامپ دارند و در این میان نیروی دریایی این کشور بیشترین نارضایتی را دارد.
نتایج یک نظرسنجی که از سوی این تارنما انجام شده، حاکی از آن است که بیش از نیمی از افسران کادر ارتش آمریکا نسبت به ترامپ نظر نامساعد دارند.
نیروهای داوطلب ارتش آمریکا اگرچه نظر متفاوتی با افسران کادر دارند، اما میزان نارضایتی در میان آنان نیز با رقم 36.8 درصد چشمگیر است.
در حالی که این مقدار در کل ارتش این کشور 54 درصد است، نیروی دریایی با رقم قابل توجه 49.3 درصد بیش از دیگر نیروهای پنتاگون نسبت به ترامپ نظر نامساعد دارد.
این نظرسنجی به دیدگاه سربازان و افسران ارتش آمریکا درباره تهدیدی که از سوی نژادپرستان خواهان برتری سفیدپوستان متوجه آمریکاست نیز پرداخته است.
بیش از نیمی از نیروهای پنتاگون بر این باورند که نژادپرستان آمریکایی که در ماه های اخیر اقدام های تروریستی متعددی را نیز در آمریکا انجام داده اند، تهدید چشمگیر یا متوسطی علیه این کشور هستند.
نتایج این نظرسنجی دست کم در میان نیروهای ارتش آمریکا برخلاف ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است که مهاجران و به ویژه مسلمانان را بزرگترین تهدید تروریستی علیه کشور خود دانسته و تروریسم داخلی را کمرنگ جلوه می دهد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید