جنبش جهاد اسلامی: درگیری ما با اسرائیل تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه می‌یابد

    کد خبر :131579

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیست و دومین سالگرد ترور بنیانگذار خود تاکید کرد که درگیری این جنبش با رژیم صهیونیستی تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه می‌یابد.

به گزارش  بازتاب به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه به مناسبت بیست و دومین سالروز ترور فتحی شقاقی بنیانگذار این جنبش، بیانیه‌ای صادر کرد.

جنبش جهاد در این بیانیه بر پایبندی خود بر جهاد و مقاومت که همیشه در رأس همه اولویت‌های این جنبش بوده و خواهد بود، تاکید کرد.

جهاد اسلامی فلسطین همچنین بر پایبندی خود به آرمان‌ها و دفاع از اقصی نقاط سرزمین فلسطین تاکید کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 22 سال از ترور دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین می‌گذرد، اما این جنبش همچنان به عهدی که با فلسطین بسته پایبند است و از مقدسات و آرمان‌های فلسطین دفاع می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی افزود که دشمن صهیونیستی گمان می‌کرد که با ترور فتحی شقاقی می‌تواند جهاد و مقاومت را در فلسطین از بین ببرد، اما ناامید شد و شکست خورد، زیرا بعد از ترور شهید شقاقی، رمضان شلّح، راه سازندگی و جهاد را بدون توجه به تهدیدات اسرائیل ادامه داده و این جنبش را از لحاظ عده و عُده تقویت کرد.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه این بیانیه تاکید کرد که مبارزان این جنبش به‌ صورت شبانه‌روزی به آماده‌سازی خود ادامه می‌دهد.

این جنبش افزود که درگیری آن با رژیم صهیونیستی تا آزادسازی تمام مناطق فلسطین، به پایان نمی‌رسد.

جهاد اسلامی تاکید کرد که جنایات و سیاست‌های رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اراده مردم فلسطین را از بین برده و از عزم و اراده آن‌ها برای حرکت به سوی تحقق اهدافشان در بازگشت و آزادسازی فلسطین بکاهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید