قاسم خوبرو به دیدار رده بندی رفت

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۱۰
    کد خبر :131564

کاراته کای تیم جوانان ایران با شکست برابر رقیب آذربایجانی خود بازنده شد تا برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به روی تاتامی برود.
به گزارش مهر ، در ادامه این رقابتها که در تنریف جریان دارد، قاسم خوبرو کاراته کای وزن ۶۱- کیلوگرم تیم جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «همت بخشعلی اف» دارنده مدال برنز 2017 اروپا از آذربایجان یک بر صفر بازنده شد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

وی کار خود را با برتری ۳ بر یک مقابل «جاکاتالر» از اسلوونی آغاز کرد و سپس با نتیجه مشابه «صلاح الدین این همو» از مراکش را از پیش رو برداشت. وی در ادامه با برتری ۲ بر صفر مقابل «محمد الاسیری» از عربستان به پیروزی دست یافت و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در یک مبارزه برتر ۸ بر یک از سد «ماکسیمیلیانو فلورس» از شیلی گذشت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی روز جمعه برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی مبارزه خواهد کرد.

همچنین مرتضی نعمتی در وزن ۵۵- کیلوگرم در پیکار با «خوایر خوزه» از پرتقال ۲ بر یک بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. فاطمه سعادتی و لیلا برجعلی در کومیته جوانان نیز به ترتیب نتیجه را به شیلی و انگلستان واگذار گرده و حذف شدند.

روز گذشته نیز حدیثه جمال و احمدرضا محمودی در کاتای انفرادی دو مدال برنز برای تمی ملی کشورمان کسب کردند.

دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر۲۱ سال جهان با حضور ۱۷۱۰ کاراته کا از ۱۰۹ کشور جهان به میزبانی اسپانیا در سالن «سنتیاگو مارتین» شهر تنریف جریان دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید