کاربران iOS 11 از عدم ثبت اعداد در اپلیکیشن پیش‌فرض ماشین‌ حساب گزارش می‌دهند

    کد خبر :131289

‌بر اساس گزارشات اخیر کاربران، اپلیکیشن ماشین‌حساب پیش‌فرض iOS 11 هنگام تایپ سریع اعداد با مشکل عدم ثبت محاسبات مواجه می‌شود.

این مشکل که به‌ نظر می‌رسد تنها به آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل iOS مربوط باشد، توسط کاربران ردیت گزارش شده است. از شواهد اینگونه برمی‌آید که بروز چنین مشکلی به انیمیشن‌های جدید دکمه‌ها در iOS 11 مربوط می‌شود؛ یعنی تا زمانی که انیمیشن به‌صورت کامل اجرا نشود، عددی هم در حافظه‌ی ماشین‌حساب ثبت نمی‌شود.

به‌ نظر می‌رسد که این مشکل به اپلیکیشن ماشین‌حساب مربوط نمی‌شود و باید ریشه‌ی آن را در iOS پیدا کرد. در نسخه‌های آزمایشی iOS 11، این مشکل دیده نمی‌شد و اعداد در حین اجرای انیمیشن در حافظه‌ ثبت می‌شدند. بنابراین مشکل گزارش‌شده به نسخه‌ی عمومی iOS‌ مربوط می‌شود.

برطبق گفته‌ی کاربران، این مشکل در نسخه‌های آزمایشی iOS 11.1 نیز برطرف نشده است.

باتوجه به این موضوع که این مشکل در نسخه‌های قبلی iOS دیده نشده است، می‌توان آن را اشتباهی سهوی در نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل دانست. به‌ نظر می‌رسد که اپل تاکنون متوجه این مشکل نشده است. اگر این مشکل در تجربه‌ی کاربری شما تأثیر زیادی دارد می‌توانید آن را از طریق این لینک به اطلاع اپل برسانید تا در نسخه‌های آتی iOS شاهد رفع آن باشیم.

برطبق گزارشات کاربران، این مشکل با نصب iOS 11 از طریق آیتیونز نیز برطرف نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید