ماجرای زن فوتبالیست ایرانی که مامور پلیس را کشت

  • حوادث
  • پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴
    کد خبر :131267

پرونده فوتبالیستی که متهم به کشتن مامور نیروی انتظامی حین رانندگی در حالت نامتعادل است، هنوز در مرحله دادسرا قرار دارد.

بعد از آنکه مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در برنامه نود به پرونده فوتبالیستی اشاره کرد که در حین رانندگی در حالت نامتعادل با مامور نیروی انتظامی تصادف Crash و موجب مرگ این مامور شده بود، به بررسی جزئیات این پرونده پرداختیم.

در بررسی های مشخص شد که تورک در نام بردن از واژه فوتبالیست دچار اشتباه شده است چرا که این فرد یکی از ملی پوشان فوتسال بانوان بوده است.

همچنین حادثه Incident قتل Murder مامور نیروی انتظامی توسط فوتسالیست مربوط به اردیبهشت ماه بوده که این بانوی فوتسالیست در حین رانندگی در حالت نامتعادل به یک موتورسوار برخورد کرده و موتورسوار در دم فوت می کند.

بعد از حضور پلیس Police در صحنه حادثه مشخص شد که قربانی حادثه از درجه داران نیروی انتظامی بوده که با لباس شخصی و در ساعت فراغت از ماموریت در حال تردد در معابر تهران بوده است.

بعد از آنکه تست الکل بانوی فوتسالیست مثبت اعلام می شود، برای او پرونده ای در دادسرای ناحیه 2 الهیه تشکیل شد تا روند قانونی رسیدگی به جرائم این بانوی ملی پوش آغاز شود.

اطلاعات به دست آمده از آخرین وضعیت پرونده نشان می دهد که، هنوز کیفرخواست این فوتسالیست صادر نشده و در اخرین تحولات نیز پرونده او از دادسرای ناحیه 2 الهیه به دادسرای فرهنگ و رسانه و شعبه مربوط به ورزشکاران منتقل شده است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد که این پرونده در مرحله کارشناسی است و تا صدور حکم نهایی زمان زیادی باقیمانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید