آمریکا خواستار همکاری اروپا برای فشار به ایران شد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۳
    کد خبر :13103

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از اتحادیه اروپا خواست پیامی به ایران منتقل کند و از تهران بخواهد حمایت از آنچه آمریکایی‌ها تروریسم می‌دانند را متوقف کند.

اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف 24 ساعت گذشته به شرح ذیل می‌باشد:

مخالفت کانادا با درخواست ایران برای استقرار مراکز اخذ رأی در آن کشور

دولت فدرال کانادا با درخواست ایران برای استقرار مراکز رأی‌گیری در این کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مخالفت کرده است.

***

نماینده آمریکا در سازمان ملل خواستار همکاری اروپا برای فشار به ایران شد

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از اتحادیه اروپا خواست پیامی به ایران منتقل کند و از تهران بخواهد حمایت از آنچه آمریکایی‌ها تروریسم می‌دانند را متوقف کند.

***

مصر دست از خصومت و دشمنی با ایران بردارد/ چشم بسته پشت سر شورای همکاری حرکت نکنیم

نویسنده مصری با اشاره به اینکه برخی درصدد شعله‌ور کردن آتش ایران هراسی در خاورمیانه هستند، چشم بسته حرکت کردن پشت سر شورای همکاری را بی سیاستی خوانده و می‌نویسد: مصر به جای دشمنی و خصومت با ایران باید با آن گفت‌وگو کند.

***

واشنگتن: آمریکا به دنبال بازنگری سیاست‌های خود در قبال ایران است

واشنگتن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا در حال بازنگری سیاست‌های خود در قبال ایران است و به دنبال تضمین اجرای دقیق تعهدات ایران در برجام می‌باشد.

***

دعوت از ایران برای مشارکت در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ساحل عاج

وزیر حمل و نقل ساحل عاج در دیدار مدیرکل آفریقای وزارت خارجه کشورمان از ایران برای مشارکت در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ساحل عاج دعوت کرد.

***

گفت‌وگوی تلفنی ظریف و همتای کانادایی درباره برگزاری انتخابات/هیأت سیاسی کانادا امروز در تهران

وزیر خارجه کانادا در تماس تلفنی با ظریف گفت: در شرایط فعلی و نبود روابط سیاسی، عدم فعالیت اماکن دیپلماتیک ایران در کانادا و مقررات داخلی درباره برگزاری انتخابات شهروندان دیگر کشورها لازم است چند مورد فنی بررسی شده و برطرف شود.

***

گزارش «واشنگتن‌اگزمینر» از نشست منافقین و وزیر خارجه سابق ایتالیا

یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که برخلاف دیدگاه غرب، تفاوتی در ذات و ارزش‌های اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ایران وجود ندارد و نتیجه انتخابات ایران تغییری در رویکردهای تهران به وجود نمی‌آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید