ترامپ: سازمان تجارت جهانی برای بهره‌کشی از آمریکا تشکیل شده است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ۸:۵۲
    کد خبر :130920

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شد سازمان تجارت جهانی با هدف بهره‌کشی از آمریکا تشکیل شده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که بامداد پنجشنبه بخشی از آن منتشر شده مدعی شده که سازمان تجارت جهانی با هدف بهره‌کشی از آمریکا تشکیل شده است.

وی گفت: «سازمان تجارت جهانی برای منفعت همه طرف‌ها، غیر از ما تشکیل شده است. آنها طوری از این کشور (آمریکا) بهره‌کشی کرده‌اند که باورتان نمی‌شود.»

ترامپ اضافه کرد: «ما در تمام شکوائیه‌ها در سازمان تجارت جهانی مغلوب می‌شویم، چون کمتر از دیگران در آنجا قاضی داریم.»

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «این سازمان برای بهره‌کشی از ایالات متحده آمریکا تشکیل شد.»

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد شرکت‌های آمریکایی دیگر این کشور را ترک نخواهند کرد و اگر این کار را انجام دهند به طرق مختلف جریمه می‌شوند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین درباره تنش‌های اخیر میان او و نمایندگان جمهوری‌خواه در مجلس سنای آمریکا اظهار نظر کرد. او گفت: «در حزب جمهوری‌خواه، بین ما به معنی واقعی کلمه اتحاد برقرار است. نگاهی به حزب دموکرات بیندازید و اینکه چطور از برنی سندرز سوءاستفاده کردند.»

«دیروز من داخل مجلس سنا بودم که همه جمهوری‌خواهان در آنجا حضور داشتند. اینطور برایتان بگویم که در آنجا غیر از دو نفر، عشق زیادی میان همه وجود داشت.»

اخیراً «باب کورکر»، نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته روابط خارجی سنا و «جف فلیک»، یک سناتور جمهور‌خواه دیگر به شدت از ترامپ و سیاست‌های وی انتقاد کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید