اعلام شرایط رأی‌دهی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹
    کد خبر :130363

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در حالی روز ۱۲ آبان برگزار می‌شود که نامزدها و رای دهندگان باید در روز رای‌گیری به نکاتی توجه داشته باشند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، رای دهندگان و کاندیداهای این انتخابات می‌بایست در روز رای گیری به موارد زیر توجه داشته باشند.

– انتخابات کمیسیون ورزشکاران در روز جمعه 12 آبان ماه در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر برگزار می‌شود.

– ورزشکاران واجد شرایط رای دهنده با ارائه شناسنامه و یا کارت ملی، ID کارت شناسایی خود را جهت حضور در رای گیری، در محل فوق تحویل خواهند گرفت.

– درج اسامی حداقل 8 نفر از کاندیداها بر روی تعرفه اخذ رای (با خودکار و به صورت غیر تکراری) الزامی می‌باشد و در غیر این صورت، رأی مأخوذه باطله محسوب می‌شود.

– طبق دستورالعمل کمیته بین المللی المپیک و آیین نامه کمیسیون ورزشکاران،ترکیب نهایی انتخاب شوندگان کمیسیون 15 ورزشکار مرکب از حداقل 3 ورزشکار زن و 1 ورزشکار از رشته‌های زمستانی خواهد بود.

– ورزشکاران کاندیدا و همچنین اعضای کمیسیون هرگز نباید در ارتباط با قانون جهانی مبارزه با دوپینگ هیچ‌گونه محرومیتی را دریافت کرده باشند.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای یک دوره چهارساله در تاریخ 12 آبان ماه برگزار و 57 کاندیدا برای حضور در کمیسیون با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و چنانچه سئوالی برای رای دهندگان وجود داشته باشد اعضای ستاد برگزاری انتخابات در محل اخذ رای حاضر و پاسخگو خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید