راز آب مقدسی که بلاروسها به بشار دادند+ویدئو

    کد خبر :13024

یک روزنامه نگار بلاروس در یک برنامه زنده که شبکه تلویزیونی “ONT” بلاروس پخش شد، یک قطعه آب آشامیدنی به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه داده و گفت که این آب، مقدس است.
به گزارش خبرگزاری شام تایمز پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، بخش هایی از این ویدیو را عصر سه شنبه 9 مه به مناسبت هفتادو دومین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی، در شبکه فیسبوک خود پخش کرد.
این روزنامه نگار خطاب به بشار اسد گفت: “می خواهم بدانید این بطری آب سمبل پیروزی ماست امروز نهم مه (سالگرد شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم است). این آب را آبا و اجداد ما برای ما حفظ کرده اند. اینجا آب برای ما از هر چیزی مقدس تر است من از دوستانم در سوریه خواسته ام این قمقمه آب را از یکی از چشمه های مقدس نزدیک دمشق پر کند. و امروز من از این آب برای شما می ریزیم”.
وی تصریح کرد: “این قمقمه از بلاروس و آب آن از سوریه است. این قمقمه از چشمه الفیجه پر شده است؛ چشمه ای که سه بار توسط تروریست ها اشغال شد. همان طور که می دانید آب مایه زندگی است. من امیدوارم صلح و آرامش بالاخره به سرزمین پر برکت شما برگردد. خدا حفظتان کند”.
پس از آنکه اسد و مجری برنامه آب را نوشیدند، رئیس جمهور سوریه به وی گفت: “آب هدیه ای از خدا و نعمت اوست اما این آبی که شما از چشمه الفیجه به من دادید علاوه بر اینها یادآور خونهای رزمندگان سوری است که در راه آزادسازی خاک سوریه به زمین ریخته شدند”.
وی افزود: “میلیون ها نفر ماه ها از این نعمت به خاطر محاصره منطقه توسط تروریست ها محروم شده بودند. ما این آب را می نوشیم به این امید که خون رزمندگان سوری هدر نرود و آب و برق و امنیت به تمام خانه های سوریه برگردند”.

منبع:العالم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید