ترامپ، هر 4 روز یکبار گلف‌ بازی کرده است

    کد خبر :129968

براساس گزارش‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا از زمان روی کارآمدنش هر چهار روز یک بار به بازی گلف پرداخته و این امر سبب شده تا اتهامات جدیدی علیه این رئیس‌جمهور دال بر اینکه زمان زیادی را صرف اوقات فراغت می‌کند، وارد شود.

این اتهامات پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم گرفت به جای شرکت در یک رویداد خیریه برای جمع آوری پول برای افرادی که تحت تاثیر طوفان‌های ماریا، ایرما و هاروی قرار گرفته‌اند، در یکی از زمین‌های گلفش بماند.

این در حالی است که باراک اوباما، ‌جورج بوش پسر، جورج بوش پدر، بیل کلینتون و جیمی کارتر، روسای جمهور سابق آمریکا که در قید حیات هستند همگی در این مراسم خیریه شرکت داشتند.

ترامپ تعطیلات آخر هفته خود را در زمین گلفش در ویرجینیا سپری کرد و یک پیام ویدئویی را برای این رویداد خیریه در تگزاس ارسال کرد.

براساس گزارشات از ژانویه سال جاری میلادی که ترامپ وارد کاخ سفید شده این هفتاد و پنجمین حضورش در یکی از زمین‌های گلفش است. به طور میانگین ترامپ در طی ۲۷۵ روزی که رئیس‌جمهور آمریکا بوده از هر چهار روز یک روز را به بازی گلف پرداخته است.

براساس گزارشات، ترامپ از باراک اوباما انتقاد کرده که زمان زیادی را صرف امور کاری کرده اما در حال حاضر خودش به خاطر آنکه زمان زیادی را صرف بازی گلف می‌کند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

براساس گزارشات به دست آمده، سرویس مخفی آمریکا دست‌کم ۱۳۷ هزار و ۵۰۵ دلار برای اجاره زمین‌های گلف با هدف حفاظت از رئیس‌جمهور در کلوب‌های خصوصی‌اش هزینه می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید